استراتژی کلمات کلیدی وبلاگ

استراتژی کلمات کلیدی وبلاگ: 7 نکته برای درست کردن آن

استراتژی کلمات کلیدی وبلاگ یکی از مهم ترین کارهایی است که باید برای هر وبلاگی استفاده شود ، این استراتژی باید به صورت هدفمند برنامه ریزی شود.
گروه همیار سایت
گروه همیار سایت

لیست محتوای این مطلب

استراتژی کلمات کلیدی وبلاگ یکی از مهم ترین کارهایی است که باید برای هر وبلاگی استفاده شود ، این استراتژی باید به صورت هدفمند برنامه ریزی شود.

در هنگام برنامه ریزی برای تعیین استراتژی محتوا ، معمولا تعیین کلمات کلیدی در زمان مناسبی بررسی نمی شود و همین باعث می شود تا تعداد زیادی کاربر ، با استراتژی اشتباه وبلاگ ، از دست برود.

برای تعیین استراتژی کلمات کلیدی وبلاگ باید اقدامات متناسب با سئو را انجام داد تا بهترین کلمات و عبارات برای وبلاگ شما انتخاب شود.

شما می توانید برای مطالعه بیشتر اصول سئو را بخوانید.

ما در اینجا سعی می کنیم تا بهترین استراتژی های لازم برای یک وبلاگ را برای شما بررسی کنیم :

بازاریابی در وردپرس

بدانیم که در وبلاگ چه فعالیتی می خواهیم داشته باشیم

اول از همه ما باید برای تعیین کلمات کلیدی یک سایت باید به طور کامل به کلمات کلیدی سوار باشیم و درست آن را هدف قرار دهیم.

شاید کلماتی باشند که در ماه بیش از 11.000 جست و جو در موتور های جست و جو داشته باشد ، اما بالا آمدن در آن سخت باشد و سختی بالایی داشته باشد.

سعی کنید ابتدا برای تعیین استراتژی کلمات کلیدی وبلاگ خود هدف مشخصی داشته باشید ، شما باید وبلاگ خود را بشناسید ، شاید برخی کلمات جیت و جوی بسیاری داشته باشند اما وبلاگ شما قدرت بالا آمدن در رقابت آن را نداشته باشد.

ببینید وبلاگ شما برای چه چیزی بازدید می گیرد

یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید ، این است که شما باید بدانید که کاربران شما از چه چیزی در وبلاگ شما خوششان می آید .

ببینید که شما چه هدفی برای وبلاگ دارید ، با ترکیب درست این دو مورد می توانید به نتایج بسیار جالبی برسید.

وقتی کسی وارد وبلاگ می شود به دنبال رسیدن به جواب سوالات و مشکلات خودش است و این یعنی شاید زیاد برند شما را نشناسد.برای همین برای اولین برخورد نباید اقدام به فروش کرد.

بیشتر تمرکز خود را روی آنچه کاربران می خواهند بگذارید ، سعی کنید تمام هدف شما این باشد تا بتوانید به بهترین و با کیفیت ترین روش ها به کاربران خود کمک کنید.

وقتی شما بدانید که کاربران بیشتر در چه زمینه ای به شما مراجعه می کنند ، می توانیذ برای استراتژی کلمات کلیدی سایت خیلی بهتر عمل کنید.

استراتژی کلمات کلیدی وبلاگ

رهبری فکری

شما باید برای کاربران خود یک رهبر باشید تا بتوانند کاملا دقیق به مشکلات خود رسیدگی کنند ، صرف نظر از هرکاری سعی کنید یک منبع باشید که به سوالات پاسخ می دهد.

یکی از اشتباهات در تعیین استراتژی کلمات کلیدی سایت ، این است که بخواهید که یک کپی پیست از بقیه باشید ، باید بتوانید به یک رهبری فکری برسید تا بتوانید بهترین کلمات کلیدی را پیدا کنید.

شما در صورت کپی بودن تنها به پایین صفحات گوگل می رسید ، این یعنی همیشه باید جهت فکری خود را داشته باشید.

مثلا وقتی کسی برای پیدا کردن جواب سوالات خود وارد سایت شما می شود ، باید به این فکر باشید که بهترین ها را که در هیج جایی دیگری پیدا نمی شود ارائه کنید.

برای رسیدن به این هدف لازم است که فکری جدا با رقیبانتان داشته باشید ، بهترین کلماتی را پیدا کنید که در آن رقابت پایین و درخواست بالایی وجود دارد.

کلمات کلیدی بلند

شما وقتی می توانید در یک مقاله به رتبه های بالا برسید که همه ی عوامل موثر را درگیر کنید.حتی اگر ترافیک خوبی هم داشته باشید آیا بهترین کلمه کلیدی برای آن انتخاب شده است ؟

همیشه کلمات کلیدی کلماتی نیستند که باید کوتاه باشند ، شما باید به کلماتی که بلند هستند هم توجه کنید ، برای مثال ما کلمه کلیدی طراحی سایت رقابت بالایی دارد ، شما می توانید از کلماتی مانند طراحی حرفه ای سایت در تهران استفاده کنید.

این کلمات نیز باید هوشمندانه انتخاب شوند تا کاربران زیادی را به خود جذب کند.

قبل سئو به محتوا فکر کنید

شاید الان بیشتر از هر چیزی به فکر تعیین کلمات کلیدی و بعد نوشتن مقالات باشیم ، اما شاید بهترین راه برای این کار جست و جو قبل از نوشتن باشد .سعی کنید قبل از نوشتن جست و جو کنید.

برای تعیین استراتژی کلمات وبلاگ باید همیشه به این فکر بود که در چه کلماتی می توان راحت تر بالا آمد و بعد آن می توان بهتر به فکر نوشتن محتوا بود.

برای تعیین استراتژی باید به فکر استراتژی خود و رقبای خود نیز باشید ، آنالیز محتوای سایت هایی که دارای قدرت خوبی در تولید محتوا هستند می تواند بسیار مفید باشد.

شاید بیشتر از هر وقت دیگری باید به فکر این باشیم تا بتوانیم استراتژی کلمات کلیدی وبلاگ را دوباره بنویسیم.

برای تعیین استراتژی کلمات وبلاگ تقویم داشته باشید

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید ، داشتن یک تقویم زمانی برای تعیین کلمات کلیدی است ، گوگل به ساعت و زمان کلمات و پست هایی که منتشر می شود بسیار اهمیت می دهد.
برای همین بعد از پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب خود سعی کنید ابتدا برای تولید محتوا در مورد هرکدام یک برنامه ریزی داشته باشید.

وقتی شما با برنامه درست مطالب و کلمات کلیدی را منتشر کنید ، گوگل نیز برای شما امتیازات مثبت فراوانی در نظر می گیرد.
می توانید برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت داشته باشید ، به ترتیب اولویت بندی کلمات مطالب را منتشر کنید و از همه مهم تر اینکه از سردرگمی برای تولید محتوا دور شوید.

 

راه اندازی سایت در چند دقیقه

فرض کنید شما دارای یک پیج فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام با فروش خوب هستید ، آیا باز هم باید به فکر راه اندازی وب سایت اینترنتی باشید ؟ دلایل بسیار زیادی وجود دارد که باعث می شود یک فروشگاه اینترنتی ، شما را به سطح بسیار بالاتری از فروش و اعتبار برساند.

از کجا بدانیم استراتژی کلمات کلیدی سایت درست است

قبل از صحبت کردن در مورد برد باید به این فکر کنیم که برد چیست ؟
گزارشات خود و همچنین گزارشاتی که سایت و یا افزونه ها در اختیار شما قرار می دهند می تواند منبع بسیار عالی برای شناسایی نقاقوت و ضعف شما باشد.

لازم است که برای داشتن استراتژی کلمات کلیدی وبلاگ خود این کار ها را در طول زمان و در دراز مدت انجام دهید.با این کار می شود به بودجه سایت هم کمک بسیار زیادی کرد.

در نهایت

چه شما از قبل استراتژی کلمات کلیدی وبلاگ را تعیین کرده باشید ، چه بخواهید از نو آن را بنویسید و در اول راه باشید لازم است که بیشتر روی اهداف خود تمرکز کنید.ما در گروه همیار سایت سعی داریم با تولید مقالات به روز در این زمینه بیشتر به شما کمک کنیم.

امتیاز شما :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *